Francúzske štúdio Spiders možno nie je veľmi známe, no autori už majú celkom bohaté skúsenosti s RPG žánrom, kde zaraďujeme hry ako Mars: Wars Logs či Bound By Flame.
A presne do tej istej žánrovej kategórie spadá aj ich chystaná hra s názvom Technomacner.
Autori prezradili, že ich nový titul sa odohráva v tom istom univerze ako Mars: Wars Logs, no pri vývoji použili nový engine, ktorý je šitý na mieru novým konzolám (hra vychádza pre PC, Xbox One a Playstation 4). Pôsobiskom bude teda planéta Mars, ktorá je odstrihnutá od zvyšnej civilizácie.
Na nej existujú rôzne frakcie (podľa autorov ich má byť 6) a hlavne ľudia, ktorí si hovoria Technomancers, čiže ľudia, ktorí dokážu ovládať elektrickú energiu. A vy, ako hlavný hrdina, ste jedným z nich a práve vykonávate hlavné skúšky, ktorých súčasťou je aj prezradenie toho, ako vlastne svet Technomancerov funguje.
Hra je vlastne RPGčkou, ktorá čerpá z rôznych ďalších hier a dúfa, že to dokáže všetko spojiť do jedného solídneho a jednoliateho celku. Autori hovoria o tom, že budete mať k dispozícii spoločníkov v boji, ktorých bude 5. Budú to rôznorodé osobnosti s rôznorodými schopnosťami, budete si s nimi pestovať vzťah a zlepšovať im schopnosti. K dispozícii budú questy, ktoré sú zamerané iba na nich.
Zároveň sa autori chvália veľkou diverzitou prostredí, zahrňujúca mestá, osady, pustatiny a ďalšie. No zdráhajú sa nazvať tento svet úplným open worldom, čo znamená, že voľnosť pohybu v hre bude, ale pravdepodobne bude svet rozdelený na viacero sekcií.
Súbojový systém pozostáva z troch hlavných sekcií. Boj s „palicou“, nožom a so strelnými zbraňami. Na všetky zbrane sa následne naväzujú elektrické schopnosti Technomancera. Na každý z týchto štýlov sa dá v ľubovoľnej dobe prepnúť a pre každý z nich je určený jeden strom schopností, čo určite pridá na variabilite pri hraní. Flexibilitu dodávajú aj pasívne buffy, ktoré uberajú z baru energie a rovnako tak aj stamina bar, na ktorý si bude treba dávať pozor. Taktiež je v hre sľúbená výroba rôznych pomôcok či výbavy pre hlavného hrdinu.
Zástupcovia štúdia Spiders hovoria aj o tom, že sa snažia nadizajnovať svet tak, aby mal hráč možnosť voľby postupu, aby mohol využiť aj stealth mechaniky, no v ukážke, ktorú autori pred nami hrali sa zamerali hlavne na ukážku súbojového systému a jeho variability, ktorú však podkopávali problémy s animáciami a niekoľko bugov. Ťažko povedať, či sa jedná o problémy ranného buildu hry, no vzhľadom na to, že hra má vyjsť až na jar 2016 to je možné.