100 miliónov bez náznakov zastavenia.
Zdá sa, že sila značky Call of Duty robí svoje. Čínska spoločnosť Tencent a vydavateľ Activision totiž oznámili, že verzia Call of Duty pre smartfóny za prvý týždeň prekonala 100 miliónov stiahnutí. Toto oznámenie sa opiera o dáta spoločnosti Sensor Tower.
Hra tak napríklad prekonala aj nedávno vydanú free-to-play hru Mario Kart Tour, ktorá dosiahla v rovnako čase od vydania 90 miliónov stiahnutí. A Call of Duty doslova vymietlo podlahu s priamou konkurenciou v podobe PUBG Mobile a Fortnite, ktoré získali v prvý týždeň po vydaní iba 28 a 22,5 milióna stiahnutí (aj keď faktom zostáva, že Fortnite vyšiel na začiatku iba na iOS).
Zo 100 miliónov stiahnutí má na konte 55,5% na konte verzia pre iOS a o zvyšných 44,3% sa postaral Android. Najpopulárnejšími krajinami, kde hráči o hru prejavili záujem bolo USA, India a Brazília.
Za ten čas získala hra na mikrotransakciách 17,7 milióna dolárov, čo robí priemer na jedného hráča 0,17$.
A aby sme nezabudli. Hra ešte stále nebola vydaná v Číne, kde čaká na schválenie tamojšej vlády.
Worth noting that this is without a China launch either.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) October 8, 2019
Activision previously had 37m monthly active users across its brands (Call of Duty, Crash Bandicoot etc…) on PC/Console.
In just one week they reached more than 100m with a successful mobile game using the COD IP. https://t.co/UlrIhkfB2z