Port Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville na Switch nebol jednoduchý

Port Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville na Switch nebol jednoduchý

 

Prvá hra...

19. marca príde na Nintendo Switch hra Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville a tá tak bude držať zaujímavé prvenstvo. Ide totiž o prvú hru postavenú na Frostbite engine, ktorá sa dostane na túto konzolu od Nintenda.

A to so sebou prinieslo veľký dôraz na optimalizáciu a hromadu problémov o ktorých porozprával Melvin Teo zo štúdia PopCap. A to aj napriek tomu, že s verziou pre Switch rátali od začiatku: „Keď sme prvýkrát začali vývoj Battle for Neighborville, tak Switch verzia bola na pláne. No nikdy sme nemali čas ani možnosť pripraviť port pred vydaním hry v 2019.“

„A tak sme posledný rok strávili s tým, že sme pripravovali port a zabezpečovali, aby hra fungovala na Switchi, nakoľko ide o prvú Frostbite hru na túto platformu.“

„Pamätám si, keď sme prvýkrát spustili hru na Switchi a výsledky boli katastrofálne. Pri prvom spustení totiž hra dosahovala 2-3 FPS a bola to doslova Powerpoint prezentácia. Vedeli sme tak, že nás čaká veľa práce.“

PopCap oslovil štúdio QLOC SA, ktoré už vytvorilo niekoľko Switch portov (Hellblade: Senua’s Sacrifice a Dragon’s Dogma: Dark Arisen), aby im s portom pomohli: „Urobili sme viacero rozumných inžinierskych rozhodnutí a optimalizácie, aby sme zabezpečili plynulý chod hry v 30FPS bez toho, aby sme robili kompromisy vo vizuálnej kvalite.“

Zdroj: Gamingbolt

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk