Vravíte si niekedy, keď sa nedarí, že hráte ako slepí? Predstavte si, že by ste slepými naozaj boli. Zvládli by ste vôbec niečo hrať?
Garrett je hráč bez zraku a dokazuje, že šikovnosti sa medze nekladú. V roku 2011 po tom, čo prešiel 2D titul Oddworld: Abe’s Oddysee, sa rozhodol svetu ukázať, že dokáže prejsť aj 3D hry, a tak začala dlhá púť s The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Pre orientáciu poslepiačky využíva Garrett hlavne zvuky víly Navi, Linkovej spoločníčky, ale taktiež aj nepriateľov a ich zbraní odrážajúcich sa od stien. Titul hrá Garrett na emulátore a využíva možnosť rýchleho uloženia, aby si rýchlo nacvičil každý krok. Celý proces je vysvetlený v tomto videu.
Veľmi zaujímavé je video, kde prekonáva jeden z najťažších levelov v hre, The Water Temple, alebo súboj so záverečným nepriateľom. Ak vás tento príbeh zaujíma, celé dobrodružstvo má Garrett zachytené na svojom youtube kanály.