Čo by ste povedali na legendu legiend ešte v legendárnejšej grafike?
Portál DSOGaming vyspovedal technického režiséra Crytek Roka Erjaveca o momentálnom dianí v štúdiu a potenciálnom remasteri ich najvýznamnejšej hry. Je známe, že sa Crytek v súčasnosti zameriava na VR tituly, z ktorých jeden priniesol už tento rok (The Climb) a druhý predstaví pravdepodobne až v budúcom. Konkrétne ide Robinson: The Journey pre PlayStation 4. Na otázku, či by sa Crytek vrátil k svojej najlepšej hre odpovedal jasne a nás jeho odpoveď veľmi teší.
Súhlasím s tým, že prvý diel série Crysisi je výborná hra. Aj keď sme nikdy nevylúčili návrat k tomuto, momentálne sa zameriavame na naše súčasné VR projekty The Climb a Robinson: The Journey.
Rok Erjavec, technický režisér Crytek
Crysis vyšiel v roku 2007, kedy okrem skvelej hrateľnosti zaujal hlavne svojou špičkovou grafickou stránkou. V tom čase sa mohlo len pár jedincov pochváliť, že spustili Crysis na max a vychutnali si ho v najvyššejj možnej kvalite. Každpádne, hra nebola optimalizovaná úplne dokonale a z toho vychádzalo mnoho problémov, z ktorých hlavne jeden straší dodnes. Hra totiž nepodporuje viac ako dva jadrá v procesore a to môže byť pekne limitujúce. Ak by sa Crytek vrátil ku koreňom série, upravil optimalizáciu a navyše pridal nový grafický náter, bol by nejeden fanúšik vo vytŕžení.