Patcher sa oprel do spoločnosti Electronic Arts.
Aj keď oficiálny dátum vydania pre Anthem bol 22. február, hráči, ktorí majú službu Origin Access Premier na PC a hráči, ktorí majú EA Access na Xbox One si mohli hru veselo hrať už o týždeň skôr, teda od 15. februára.
Počas tohto týždňa sa tak začali objavovať prvé dojmy a recenzie, ktoré neboli príliš priaznivé a mohli tak mať veľký vplyv na to, či sa hráči rozhodli si hru kúpiť, alebo nie. Nakoľko EA Access a Origin Access Premier sú služby predplatného, stačilo im zaplatiť jeden mesiac aby zistili, ako na tom hra je.
Tento krok Electronic Arts však kritizuje herný analytik Michael Patcher: „EA spravilo chybu. Podľa môjho názoru toto nie PC hra. Je tam lietanie a to sa hrá lepšie na gamepade, ako na klávesnici a myši. Tam to funguje dokonale. Osobne som očakával, že hra bude mať o 10% vyšší priemer na Metacritic ako v skutočnosti má. Je to síce zlé hodnotenie, ale nie katastrofálne.“
Podľa neho to, že EA umožnila PC hráčom zverejňovať recenzie ešte pred vydaním hry len dokumentuje, aké zlé rozhodnutia v poslednej dobe vydavateľ robí. Podľa Patchera majú v rukách síce veľký hit v podobe Apex Legends, no v drvivej väčšine prípadov ich rozhodnutia nie sú dobré: „EA robilo zlé rozhodnutia počas celého roka. Zlé recenzie Anthem sú konzistentné s tým, aký zlý rok mala táto spoločnosť.“
Oficiálne výsledky predajov síce k dispozícii ešte nie sú, no prvotné štatistiky z obchodov neprinášajú veľa pozitívnej nálady.
Prečítajte si tiež