To, o čo máte záujem.
Battle Pass systém sa dostáva do čoraz väčšieho množstva hier a je zrejmé, že tak skoro nezmizne. Prečo by aj mal? V porovnaní s lootbox systémom ide o omnoho lepší spôsob monetizácie, ktorý sa očividne páči aj hráčom. Tým totiž dáva vždy niečo, čo môžu získať hraním a to je pochopiteľne lákavé. Preto tento systém vidíme v hrách ako Destiny 2, Fortnite, Apex Legends, Call of Duty či Fall Guys.
Inovácie v tomto systéme sú však vždy vítané a jednu možno chystá Electronic Arts. Vydavateľ si totiž nechal patentovať novú formu Battle Passu pod patentnom s názvom „Seasonal Reward Distribution System.“
Kľúčovou zmenou v Battle Pass systéme je podľa tohto patentu „nelineárna“ cesta k získavaniu predmetov v Battle Passe a hráč by mala mať teoreticky na výber za ktorým kozmetickým predmetom sa chce vydať.
„Sezónny odmeňovací systém môže poskytnúť užívateľovi nelineárnu mapu, ktorá mu umožní vybrať, ako chce postupovať odmeňovacou mapou pri levelovaní virtuálnej postavy alebo účtu vo videohre. Virtuálna mapa môže poskytovať vizuálnu reprezentáciu nelinárneho postupo alebo trate a užívateľ ju môže nasledovať podľa toho, ako chce sám postupovať a podľa typu odmien, ktoré si chce odomknúť.“
Celé to znie celkom zaujímavo. Teda za predpokladu, že to neznamená, že si užívatelia vybraním jedného predmetu, ktorý budú môcť získať automaticky nezablokujú prístup k druhému predmetu. Ale EA to určite myslí v dobrom…však?