Pomalý rozbeh.
Ako ste už možno postrehli, Netflix sa okrem pravidelnej nádielky seriálov a filmov pustil aj do budovania herného impéria a to aj napriek tomu, že prvé kroky sú opatrné – Netflix sa totiž vrámci svojej hernej iniciatívy venuje budovaniu hier pre smartfóny. Netflix za posledné mesiace investoval do niekoľkých herných štúdií a priniesol na svoju platformu niekoľko hier.
Tak či tak, publikum je masívne. Každý predplatiteľ Netflixu má totiž možnosť zahrať si tieto hry no zdá sa, že ani označenie „zahrnuté v predplatnom“ nie je veľkým lákadlom.
Netflix totiž v poslednej finančnej správe prezradil, že iba 1,7 milióna predplatiteľov hrá hry vrámci Netflix predplatného na dennej báze. V reči percent je to menej ako jedno percento, nakoľko Netflix má v súčasnosti 221 miliónov predplatiteľov.
Podľa Apptopia majú Netflix hry na konte 23,3 miliónov stiahnutí.
Napriek tomu sú však plány Netflixu na budúce mesiace smelé. Do konca roka chcú mať v ponuke predplatného 50 hier čo je dvojnásobok oproti súčasnému počtu.