Nečakaný odchod pred koncom vývoja.
Mac Walters oznámil prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn, že po takmer 20 rokoch strávených v štúdiu BioWare sa rozhodol pre odchod a po chvíli voľna sa bude venovať iným činnostiam vrámci herného priemyslu.
„Ako už niektorí z vás vedia, koncom minulého roka som sa rozhodol opustiť spoločnosť BioWare. Týchto 19 rokov bolo prinajmenšom životnou skúsenosťou, ktorá mi zmenila život, a preto bolo rozhodnutie odísť veľmi ťažké. Pracoval som s toľkými úžasnými ľuďmi a mal som tú česť byť súčasťou tých najúžasnejších tímov a projektov. Je ťažké si to všetko predstaviť a viem, že o tom budem premýšľať ešte dlhé roky.Ďakujem všetkým, s ktorými som mal tú radosť pracovať, a želám všetkým v BioWare, aby sa vám darilo vo všetkom, čo robíte. Bolo mi naozaj potešením,“ napísal Walters v príspevku.
Walters nastúpil do BioWare v čase vývoja hry Jade Empire, no oveľa známejším bolo jeho pôsobenie pri sérii Mass Effect. Pri vývoji dvojky a trojky pôsobil ako hlavný tvorca príbehu a pri Andromeda dokonca ako šéf vývoja. Taktiež mal na starosti projekt Mass Effect Legendary Edition kolekcie a svoje pôsobenie v BioWare zavŕšil ako produkčný šéf pri vývoji Dragon Age Dreadwolf, ktorý sa stále nachádza vo fáze vývoja.