Firewatch je bez pochýb jeden z najambicióznejších indie titulov pre PC a PS4 pre tento rok. Mysteriózna adventúra v prekrásnom svete, kde si zahráte za nováčika v lesnej hliadke, prilákala už mnoho hráčov.
Štúdio Campo Santo v interview odpovedalo na otázky ohľadom dĺžky hry a podpory virtuálnej reality. Dátum vydania spomínaného titulu sa blíži – 9. február je tu už o pár týždňov a už beztak veľký hype nabaľuje na obrátkach. V rozhovore pre portál wccftech.com padla pre Nelsa Andersona (dizajnér a programátor titulu) otázka o dĺžke hry.
Takáto bola jeho odpoveď: „Je dosť ťažké odpovedať, keďže je toho dosť veľa na robenie ‚mimo vydupaného chodníka‘ a miest, ktoré hráči nebudú musieť navštíviť. V priemere by som povedal, že to zaberie 5 – 6 hodín. Keď to hrávam ja, pripadá mi to dĺžkovo porovnateľné s trilógiou filmov alebo krátkym seriálom.“
Inými slovami to vyzerá tak, že hru je možné prejsť dosť rýchlo. Dovolíme si vyjadriť obavy o to, aby Firewatch neskončilo ako The Order 1886, ktoré malo taktiež ambície byť jedným z najlepších titulov minulého roku, avšak krátky gameplay spolu s ďalšími nedostatkami rozhodli o opaku. Dobrý nápad a pekne vyzerajúce prostredie stačiť nemusí.
Na otázku ohľadom podpory VR odpovedal Anderson nie úplne jasne. Aj keď ju do budúcnosti neodmietol, povedal, že pre malé štúdio ako Campo Santo by VR adaptácia hry vyžadovala príliš veľa času a námahy, a preto zatiaľ jej podporu neplánujú.