Problém drvivej väčšiny looter-shooter hier, alebo tzv. game-as-service je dôvod pokračovať v hraní po dokončení hlavnej časti hry. Bioware tvrdí, že Anthem s tým problém mať nebude.
Režisér hry, Jonathan Warner to prezradil v rozhovore. Anthem nie je tradičné RPG, takže neexistuje fixný koniec hry. Namiesto toho môžu hráči vylepšovať svoje postavy a svoje Javeliny prostredníctvom misií vo svete, eventov a end-game aktivít prakticky donekonečna.
„Cieľom hry je byť tak mocný, aby ste sa cítili, že ste legendárny. Máte jeden cieľ, ktorý je poraziť rasu Dominion v kampani. Ale potom je tu svetový konflikt, pretože po porážke Dominionov nie je vaša práca skončená,“ povedal Warner.
Endgame aktivity sa budú resetovať, takže denné questy, zaberanie nepriateľských území a misie vo svete budú niečo z čoho budete môcť vždy čerpať novú výbavu a skúsenosti. „Vždy bude dôvod vrátiť sa k hre na dennej a týždennej báze,“ prezradil Warner.
Navyše tieto endgame aktivity vám umožnia vylepšovať postavu a Javeliny bez toho, aby ste museli reštartovať kampaň. To je presne ten rozdiel oproti bežným RPG, kde si vytvoríte postavu, prejdete príbeh a questy a následne si vytvoríte novú postavu. V Anthem je váš cieľ za lepšou výbavou a levelovaním prakticky nekončiaci.
Anthem má naplánovaný dátum vydania na 22. februára 2019.