Najnižšie hodnotenia v histórii štúdia však poskytnú dobrú spätnú väzbu.
Jedným z najväčších príbehov minulého roka je Fallout 76. Jeho výsledná kvalita, prístup Bethesdy k zákazníkom a jedno fiasko za druhým zanechali na reputácii Bethesdy obrovskú škvrnu, ktorá môže byť problémová pri jej ďalších projektoch. Už teraz totiž vieme že Bethesda okrem Falloutu 76 pracuje aj na novej IP Starfield a na šiestom pokračovaní série The Elder Scrolls.
Analytik Michael Patcher si však myslí že hráči „na internete“ majú veľmi krátku pamäť a fiasko s Falloutom 76 nebude mať vplyv na predaje ich nasledujúcich hier: „Nemyslím si, že existuje risk pre ich budúce hry pre jedného hráča. Akurát vám to povie, že štúdio nie je pripravené na to, aby robili hry pre viacerých hráčov. Musia sa vrátiť, zistiť čo spravili zle a ako to spraviť lepšie. Musím povedať, že toto je prvá Fallout hra ktorú som nehral a taktiež nemám žiaden záujem ju hrať. Veď bola tak zle hodnotená, že ju ani nebudem skúšať a to som človek, ktorý hrá hry od Bethesdy stovky hodín.“
Uvidíme, či bude mať Patcher pravdu, pretože zo skúsenosti existujú aj príklady kedy hráči vyhlásili bojkot, ktorý sa nekonal, no na druhej strane pri hrách ako Battlefront II alebo Battlefield V ukázali, že vedia „hlasovať peňaženkami“. Každopádne Bethesda bude potrebovať poriadne zapracovať, aby mali opäť u hráčov takú reputáciu ako pred vydaním tejto hry.
Prečítajte si tiež