Túto kapitolu už definitívne uzavrel.
Pred niekoľkými týždňami sme vás informovali, že Brendan Green, alebo Playerunknown skončil v pozícii šéfa vývoja populárnej Battle Royale hry Playerunknown’s Battleground a presunul sa z Ázie do Amsterdamu, kde sa stal súčasťou PUBG Special Projects, kde bude jeho úlohou preskúmavať nové možnosti interakcie a pripojenia v hernom svete.
Z toho je zrejmé, že bude pracovať na niečom, čo je multiplayerovo orientované, no podľa jeho slov to určite nebude pokračovanie PUBG: „Koncept „posledného hráča nažive“ je skvelý, no je to niečo, čo som už spravil. Nemám v pláne robiť PUBG 2. Urobil som Battle Royale a teraz je čas spraviť niečo iné. Už teraz mám v hlave myšlienky, ako prepojiť ľudí a ako im umožníme mať rôznorodé zážitky.“
To však neznamená, že na Battle Royale žáner zanevrel. Naopak, chce vidieť, aby žáner rástol v oblasti e-športu a aby prišli ďalšie spoločnosti s nápadmi, ako tento žáner upraviť a zmeniť, aby priniesol nové zážitky, ako napríklad Apex Legends: „Apex Legends to spravil vynikajúco. Žiaden hype. Jednoducho ohlásili a vydali skvelú hru. No vstúpiť do tohto sveta je komplikované, a nezávidím žiadnemu štúdiu, ktoré sa o to pokúša.“
Na čom teda pracuje Green? Zatiaľ to neprezradil, no pochvaľuje si, že PUBG Special Projects mu poskytuje plnú slobodu: „Nerobíme to pre profit. Zatiaľ nie. Možno niekedy. Teraz je však priestor na skúmanie. Neexistuje deadline. Herný priemysel je náročný a sme šťastní, že môžeme byť jeho súčasťou. No teraz môžeme preskúmavať a byť na chvíľu zvedaví.“ Zároveň prezradil, že existuje iba veľmi malá šanca, že sa mu podarí vytvoriť niečo, čo bude rovnako úspešné ako PUBG.