Jeden z najväčších problémov hry sa dočkal nového riešenia.
Ak by ste sa komunity Rainbow Six: Siege spýtali na najväčšie problémy hry, tak v TOP 5 by sa pravdepodobne nachádzali grieferi a team killing. Neexistuje lepší pocit, ako keď vás v multiplayerovej hre zabije váš vlastný spoluhráč a to vedome a naschvál. Napríklad preto, že ste si zobrali Operátora, ktorého chcel on, alebo preto, že ste spravili počas zápasu niečo s čím nesúhlasil. Dôvodov je veľa.
Vývojári v Ubisofte dlho dumali nad tým, ako tento problém vyriešiť a po chvíli testovania sa do hry dostal systém, ktorý by s týmito trollmi mal zatočiť.
Do hry bol teda pridaný Reverse Friendly Fire systém. Ten funguje tak, že hráč, ktorý bol zlikvidovaný spoluhráčom dostane počas zobrazenia Killcam možnosť rozhodnúť, či bol zabitý nechtiac v boji, alebo úmyselne. Ak rozhodne, že to bolo nechtiac, všetko je OK a hra pokračuje ďalej. Ak však rozhodne, že to bolo úmyselne, aktivuje sa tento systém na spoluhráča, ktorý sa previnil. Ten spôsobí to, že pri pokuse o ďalšie zabitie spoluhráča sa všetko poškodenie aktivuje spätne na neho a tým pádom zabije sám seba.
RFF systém je aplikovaný na každú metódu poškodenia, od klasických zbraní, cez explozívne predmety až po rôznorodé gadgety.
Ubisoft však upozorňuje, že formát tohto systému nie je finálny a bude ďalej upravovaný na základe spätnej väzby od hráčov.