Autori však pracujú na novom obsahu.
Po lámaní rekordov prišlo bolenie brucha. Alebo prázdnejšia peňaženka. Aj keď nikto neočakával, že Apex Legends, ktorý vyšiel vo februári, si udrží raketové tempo nástupu a rekordné zisky, pravdepodobne nikto nečakal, že popularita hry sa prepadne tak rýchlo. Hráči z toho vinia vývojárov, pretože podľa nich nepridávajú obsah do hry dostatočne rýchlo a hráči tak nemajú dôvod hru hrať dlhodobo.
A to sa prejavilo aj na tržbách. Podľa výskumu spoločnosti SuperData totiž hra priniesla v apríli 2019 už iba viac ako štvrtinu z toho, čo sa jej podarilo priniesť v prvých mesiacoch po vydaní a to konkrétne 24 miliónov dolárov naprieč PC a konzolami. Naproti tomu stojí Fortnite, ktorý stále priťahuje obrovské množstvo hráčov a tým pádom aj veľké tržby.
Štúdio Respawn tvrdí, že pracujú na novom obsahu, pričom niečo z neho bude predstavené na EA Play podujatí, ktoré sa bude konať 8. júna 2019. EA taktiež počas konferenčného hovoru s investormi prezradilo, že sa plánuje aj mobilná verzia tejto hry, ktorá by mala príjmy výrazným spôsobom navýšiť.
Hey Legends, we have a ton of fun things planned for @PlayApex at EA PLAY:
– First look at Season 2 Content
– Exclusive Apex Legends merchandise
– Debut of @WetaWorkshop Apex Figures
– Meet the Dev Team, and more!Get your tickets to EA PLAY here: https://t.co/sAOP0HrI4K pic.twitter.com/TF3jo88Mvy
— Electronic Arts (@EA) May 23, 2019