Nie je už tých A trochu veľa?
Glen Schofield je skúsený herný vývojár, ktorého môžete poznať ako jedného z tvorcov série Dead Space a taktiež aj zakladateľa štúdia Sledgehammer Games, ktoré prinieslo svetu Call of Duty: Advanced Warfare a Call of Duty: WWII. Po dokončení tejto hry však zo štúdia odišiel a rozhodol sa pre založenie ďalšieho nového, ktoré dostalo názov Striking Distance.
Toto štúdio bolo vytvorené ako dcérska spoločnosť PUBG Corp. a preto je zrejmé, že všetko, čo budú tvoriť bude úzko súvisieť s hrou Playerunknown’s Battlegrounds. Nebude to však ďalšia Battle Royale hra a Schofieldovi zjavne nechýbajú ambície.
Podľa vlastných slov pracujú na príbehovej hre zasadenej do sveta PUBG a štúdio má momentálne viac ako 70 zamestnancov, ktorý predtým pracovali primárne na Call of Duty a Dead Space hrách, no plán je pridať ďalších 40-50.
„Máme tu skúsených vývojárov. Chceme niečo, čo bude mať AAA kvality. Dokonca to interne označujeme ako AAAA projekt. Chceme urobiť všetko pre to, aby sme vytvorili niečo špeciálne. Máme tu ľudí z každej oblasti herného vývoja, takže už pomaly budujeme hru a taktiež aj technológiu, ktorá ju bude poháňať.“
Čo to je však za hru, to zatiaľ nevieme. Ako sa však Schofield ocitol v PUBG Corp.?
„Dali mi peniaze aby som vybudoval štúdio kde chcem a ako chcem a dali mi možnosť prijať koho chcem. Je to skutočne splnený sen. Navyše mi poskytli slobodu, ktorú mi Activision v štúdiu Sledgehammer nikdy nedal. Filozofia šéfa C.H. Kima bola: „Povedz nám akú hru chceš spraviť a uvidíme, či ju vieme nejak zapracovať do sveta PUBG. Ale vybuduj hru a my ťa necháme pracovať.“
„Dokonca som sa im musel pripomínať, aby sme mali pravidelné vyhodnocovania projektu. A na týchto stretnutiach mi C.H. vždy zopakuje: „Je to tvoja hra, ty sa rozhodneš čo tam chceš mať a čo chceš robiť.“
„Nemám Call of Duty alebo World War II, kde som svoje nápady iba vložil do existujúcich herných mechaník. Advanced Warfare mi dal viac kreatívnej slobody, no vždy som vedel, že to musí byť konkrétny štýl hry. Teraz to proste funguje tak, že budujeme hru, akú chceme vytvoriť.“