GTA: San Andreas v Unreal Engine 4.
Technológia sa hýbe vpred a stáva sa dostupnejšia pre širokú verejnosť. Mnoho fanúšikov sa snaží vdýchnuť nový život svojim obľúbeným titulom. Krásna myšlienka, ale pre niektoré spoločnosti neprijateľná. Take-Two Interactive je známe tým, že si na rozdiel od iných spoločností stráži svoje IP-čka dosť agresívne.
Našťastie túto nekompromisnú politiku nezdieľajú všetci, čo je dobré pre komunitu, ktorá sa chce často podieľať na tvorbe. Nintendo je priekopník, ktorý si bráni svoje, ale dokáže si vážiť svoju hráčsku komunitu. Dôkazom je aj fanúšikovský remaster Legend of Zelda: Ocarina of Time od používateľa “CryZENx” v Unreal Engine 4. Ďalším dobrým príkladom je Resident Evil 2 fanúšikovský remake(by Invader Studios), ktorý bol zrušený po ohlásení oficiálneho remaku od Capcomu. No Capcom na toto štúdio nezabudol a zložil im poctu.
Take-Two Interactive je miliónové impérium, ktoré jedným ťahom štetca zmaže všetko čo porušuje autorské práva. Tomuto predátorovi padla za obeť aj táto skupinka nadšencov z Argentíny. Podľa youtubera Swegta, bol predtým ich Youtube kanál plný informácií o ich tíme, tiež obsahoval linky na ich Patreon a Facebook. No nič z tohto už tento Youtube kanál neobsahuje, z dôvodu porušenia autorských práv. Právnici Take-Two sa postarali o zmazanie ich FB stránky a ich Patreon je pod dohľadom. ArcadiaSquad prestala zo dna na deň existovať.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=zjOMt93ppdU }
Koho ešte pochovali?
- Fanúšikovský projekt Read Dead Redemption
- Borderlands 3 youtubera
- GTA 5 moddera
- A mnoho ďalších