Ambície štúdiu nechýbajú.
Cyberpunk 2077 patrí medzi najočakávanejšie hry v tomto roku a je zrejmé, že nás čaká masívna RPG hra. A to nie len kvôli histórii hier štúdia CD Projekt RED, ale aj kvôli vyjadreniam šéfa príbehu hry Marcina Blachu, podľa ktorého je príbeh Cyberpunku nie len veľkolepejší ale aj masívny z hľadiska kvantity obsahu.
„Z pohľadu tvorcu príbehu je príbeh Cyberpunk 2077 o hrdinoch, ktorí stoja na druhej strane barikády sveta a o svete, ktorý je sám o sebe hrdinom. Pre mňa osobne je táto hra oveľa veľkolepejšia ako malé ľudské drámy, ktoré sa nachádzali v Zaklínačovi.“
„Bez toho, aby som zachádzal do detailov vám môžem predstaviť moje najobľúbenejšie postavy. Máme tam jedného väzňa, ktorý si chce splniť svoj životný sen a vytvoriť taxi spoločnosť, ktorú celú riadi umelá inteligencia. Alebo šikovná žena, ktorá polovicu času stojí za pultom v ezoterickom obchode a druhú polovicu času pracuje ako zdravotná sestra. Pre tých sme museli nájsť jedinečné ciele.“
„V príbehu sme sa snažili vyhnúť neologizmom, ale známym výrazom sme často dali nový význam. Čiže keď napríklad postavy hovoria o „úplnej premene“ tak majú na mysli výmenu biologického tela za elektromechanické.“
Podľa Blachu je počet príbehov a postáv obrovský a aj keď presný počet slov zo scenára nemá, tak podľa neho by všetko týkajúce sa Cyberpunku 2077 zabralo štyri veľké knihy: „Skúšal som zistiť, ako veľkú hru robíme v zmysle počtu slov, ktoré napísali scenáristi. Zistil som, že máme dve veľké knihy plné dialógov a ďalšie dve veľké knihy, ktoré obsahujú režisérske komentáre, ktoré k nim sú.“
Cyberpunk 2077 vychádza 19. novembra 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.