Predlhé sťahovanie vás tak nemusí trápiť.
Vydanie Microsoft Flight Simulatora na Steame sprevádzala nespokojnosť zo strany hráčov. Kvôli systému stiahnutia samotnej hry totiž užívatelia často prekročili 2 „odohrané“ hodiny ešte predtým, ako zapli samotnú hru. A prečo sú 2 hodiny dôležité? Lebo Steam vám za hru vráti peniaze iba v prípade, že ste neodohrali viac ako 2 hodiny. A tak hru zasypali negatívnymi recenziami.
Nakoniec to však vyzerá, že Valve si je vedomé situácie, ktorá s Microsoft Flight Simulator nastala a hre udelili špeciálnu výnimku na vrátenie peňazí. Prezradil to Viceprezident pre marketing Doug Lombardi: „Čas, ktorý váš počítač strávi stiahnutím dodatočného obsahu sa nebude rátať do obdobia, ktoré máte na vyskúšanie hry podľa Steam Refund Policy.“
„Pracujeme s Microsoftom na tom, ako by sme mohli zlepšiť spôsob sťahovania hry.“ Aké kroky však podniknú, to zatiaľ nevieme.
Uvidíme však, či sa týmto pro-zákazníckym krokom nevyroja špekulanti, ktorí pod zámienkou „dlhej doby sťahovania“ odohrali v hre oveľa viac hodín ako dovoľuje Steam Refund Policy a či existuje pre Valve a Microsoft spôsob, ako to zistiť.
Vývojári zo štúdia Asobo navyše prezradili, že druhý veľký problém ktorým trpela hra (chýbajúci obsah pre majiteľov Deluxe a Deluxe Premium edícií) už bol vyriešený.
UPDATE: The issue that prevented Deluxe and Premium Deluxe content should now be fixed.
— Microsoft Flight Simulator (@MSFSofficial) August 18, 2020
Logging completely out of Steam and the Sim, then logging back in should show the content available for download. More details here. https://t.co/CmprHdWCvk