Máme tu ďalší „demake“.
Prerábky známych hier do vizuálu z čias prvého PlayStationu sú momentálne v kurze, takže nás neprekvapuje ďalší projekt, ktorý sa tentoraz zameriava na akčné RPG Bloodborne z dielne štúdia FromSoftware. Ide o projekt s názvom Bloodborne PSX a vzniká na Unreal engine.
V rôznych tweetoch na účte vývojára s prezývkou b0tster môžeme vidieť niekoľko záberov z tohto projektu a rovnako tak pár zaujímavosti. „V záujem rovnováhy bolo potrebné zmeniť napríklad nepriateľské útoky, ktoré znamenali okamžitú smrť tak, že sa upravili spôsoby liečenia hráča, aby nebola hra príliš ťažká.“, upresňuje.
Zvláštnu pozornosť si určite zaslúžia rôzne detaily – animácie či impozantná gotická architektúra a dizajn úrovní v štýle polygónov, ktoré atakujú hranice PlayStation 1. Samozrejme všetko je to len fanúšikovský projekt, takže vývoj môže trvať ešte dlhú dobu, alebo hra nemusí vzniknúť vôbec. V každom prípade vývojárom projektu držíme palce.
For todays Bloodborne PSX Dev thread we’re starting with further polish on the visceral attacks. Made the animation a little more punchy and also made visceral attacks survivable (before they were a guaranteed death. Now they do a set amount of damage) 🧵 pic.twitter.com/B9wbBDW09e
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 15, 2021