A už slintáme za The Elder Scrolls VI…
The Elder Scrolls V: Skyrim je stále veľmi populárnou hrou. A to aj napriek tomu, že od jej prvého vydania uplynulo už takmer 10 rokov. Postupom času sa hra objavila takmer na všetkých možných aj nemožných platformách a s pomocou modov si udržiava priazeň komunity.
Ako by však hra vyzerala, keby bola postavená na modernom engine so všetkými vizuálnymi možnosťami, ktoré k tomu patria? Možno rovnakú otázku si položil Chris G., ktorý sa rozhodol vytvoriť koncept toho, ako by Skyrim mohol vyzerať v prípade, že by bol postavený na Unreal Engine 5. Využil pri tom nové flexibilné nástroje enginu, ktoré vyprodukovali skvelý výsledok vďaka ktorému sa už teraz nevieme dočkať vydania The Elder Scrolls VI…
…ten síce nebude postavený na Unreal Engine 5, no Bethesda prisľúbila, že hru bude poháňať nová generácia Creation Enginu, ktorý bude prvýkrát použitý v hre Starfield.
Prečítajte si tiež
The Elder Scrolls VI bude na novom engine, no na hru si ešte chvíľu počkáme
„Toto je iba test, ktorý som urobil v posledných dňoch za použitia už existujúcich materiálov, aby som videl, ako dobre fungujú v Unreal Engine 5 vďaka technológii Nanite. Všetky assety boli vytvorené vďaka vytvoreniu primitives a následného použitia displacement maps, aby sa dotvoril detail. Väčšina assetov má viac ako milión polygónov a veža má približne 11 miliónov,“ napísal autor na ArtStation.
„Vďaka DLSS v Quality móde som bol schopný dosiahnuť 70FPS s občasnými prepadmi na 60FPS, keď som sa pozeral na stromy.“