Odchody, zmeny, odklady.
Už je to viac ako 8 rokov od vydania GTA V. Hra bude na budúci rok natívne vydaná na svoju tretiu konzolovú generáciu a jej popularita je nesmierna a štúdiu Rockstar prináša stovky miliónov dolárov ročne na mikrotransakciách v GTA Online. Fanúšikovia štúdia však už doslova prahnú po šestke a určite sa nepotešili nedávnym informáciám, že vydanie hry tak skoro očakávať nemáme (údajne až v roku 2025).
Prečo je tomu tak? Prečo štúdio Rockstar nebolo schopné za dekádu vytvoriť pokračovanie svojej legendárnej série? Insider a redaktor Rockstar Mag Chris, ktorý sa viackrát osvedčil pravdivými leakmi zo štúdia Rockstar (naposledy pri GTA Trilógii) vytvoril video, v ktorom zo svojich zdrojov objasňuje, prečo to Rockstaru tak dlho trvá.
Podľa jeho informácií je GTA VI vo vývojárskom pekle a ide o najkomplikovanejší a najchaotickejší projekt na ktorom štúdio pracovalo a svojou komplikovanosťou prekonáva aj Red Dead Redemption. Rockstar údajne reštartoval vývoj hry po odchode spolu-zakladateľa Dana Housera, ktorý sa udial vo februári 2020.
Rockstar údajne zmenil príbeh hry a ďalšie elementy mnohokrát, čo neprispieva rýchlosti vývoja a to je primárnym dôvodom, prečo si na GTA VI ešte počkáme.
Dobrou správou však je, že podľa Chrisa by sme sa mali dočkať remasteru Red Dead Redemption, ktorý by mal priniesť túto hru po prvýkrát na PC. Rovnako ako v prípade GTA Trilogy však nepôjde o jednoduchý up-rez, ale o komplexný remaster s novými vizuálnymi efektami, no aj na tento projekt si budeme musieť ešte chvíľu počkať.
Podľa posledných dostupných informácií nás v GTA VI čaká konštantne vyvíjajúci sa svet po vzore Fortnite. Či sa to však medzitým nezmenilo, to netušíme.