Pekný nárast.
Spoločnosť Krafton, tvorcovia populárnej Battle Royale hry PUBG: Battlegrounds a mobilnej hry PUBG: New State si môžu po prechode Battlegrounds na free-to-play model mädliť ruky.
Hra totiž bola začiatkom januára sprístupnená zdarma pre všetkých, pričom štúdio si zachovalo aj určitú formu plateného členstva (hlave pre potreby ranked módu) a ako sa dalo očakávať, tento krok priniesol masívne výsledky.
Kratfon vydal tlačovú správu v ktorej potvrdil, že počet nových účtov sa po prechode na free-to-play model zvýšil o masívnych 486%: „Príchod nových hráčov vo vyššom percente prišiel z teritórií ako Commonwealth of Independent States, Juhovýchodnej Ázie a Južnej Ameriky (537%). Hra taktiež dosiahla oveľa vyšší priemer v počte odohraných hodín oproti obdobiu pred prechodom na free-to-play, pričom priemerný čas strávený v hre na PC a konzolách Xbox presiahol 100% a na PlayStation konzolách dokonca dosiahol 400%.“
Čísla zo Steamu potvrdzujú masívny nárast popularity. Zatiaľ čo pred F2P dosahovala hra maximálne 350 tisíc hráčov denne naraz, tak po prechode je to až 515 tisíc hráčov naraz. A aj keď hra už asi nikdy nebude tak populárna ako v roku 2018 (3,2 milióna hráčov naraz na Steame), tak štúdio môže byť určite spokojné.