Po mnohých náznakoch sa k situácii vyjadrili samotní autori.
PC Gamer kontaktoval režiséra hry Dana Pinchbecka a ten vyložil všetky karty na stôl. Aj keď sa nedá hovoriť o oficiálnom ohlásení, to príde neskôr (a teraz vieme že už na 100%), tak oficiálne stanovisko jedného z tvorcov musí byť istým ťahom na bránku. Adventúra Everybody’s Gone to the Rapture patrí do rodiny tzv. simulátorov chodenia, v ktorých ide o pomalé skúmanie prostredia a poznanie príbehu z rôznych zápiskov. Táto hra sa nesie presne v takom štýle, aj keď útržky deja sa tu hráč dozvedá zo svetielok lietajúcich vo vzduchu.
Dan prezrádza, že v prípade PC verzie tejto hry nemáme čakať nejako vylepšenú grafickú stránku, keďže podľa jeho slov vyťažili z PlayStation 4 maximum. Máme však počítať s vyšším rozlíšením a odomknutou frekvenciou snímkovania pre dosiahnutie 60 fps. Veľmi chvályhodným činom je umožnenie hrania hry ľuďom s rôznym typom postihnutia ako výber ukazovateľa v tvare krížika (crosshair) pre ľudí trpiacich chorobou z pohybu, vizuálne pomôcky pre sluchovo postihnutých a zjednodušené ovládanie pre hráčov s rôznymi pohybovými problémami. Hra bude kompatibilná s väčšinou ovládačov a podporovať bude aj kombináciu klávesnice plus myš.