Fast travel dostupný už od začiatku hry. Áno alebo nie?
Prvý Dark Souls bol príkladom fantasticky pojatého dizajnu otvoreného sveta, ktorý bol šikovne prepojený na niekoľkých miestach a umožňoval tak vytvárať skratky pre rýchlejší pohyb od ohnísk k určenému miestu. Aj keď sa hráčom neskôr otvorila možnosť cestovania prostredníctvom ohnísk, nebol to základný kameň hrateľnosti, skôr odmena za vynaloženú snahu a nervy.
Tým základným kameňom sa stal až v Dark Souls II, v ktorom by sa hranie bez cestovania stalo neúnosné. Dizajn bol totiž v tejto časti série v štýle veľkých plôch, mal oproti vertikálno-horizontálnemu dizajnu z Dark Souls striktne horizontálny dizajn, ktorý sa len ťažko dal prepojiť skratkami. Práve z toho dôvodu bola hre vyčítaná strata ducha pôvodného titulu a strata ducha preskúmavania.
Podľa najnovších informácií z Game Informeru vyzerá, že Hidetaka Mijizaki umožní hráčom v Dark Souls III fast travel už od úplného začiatku. Táto informácia si nejako protirečí z vyjadrení, že dizajn by sa mal vrátiť ku koreňom jednotky. O prepojenie skratiek a fast travelu sa tvorcovia pokúšali už v prídavkoch pre Dark Souls II, no výsledok bol nejako rozpačitý. Veď načo si odomykať skratky, keď sa môžete pohodlne teleportovať?
{embed_video }
Zmenou prejde výdrž zbraní. Tá má predstavovať akýsi medzičlánok medzi prvým a druhým dielom. Pre pripomenutie, zatiaľ čo jednotka mala klasické opotrebovanie, ktoré ste si opravili patričným nástrojom, vo dvojke sa výdrž opravila posadením sa k ohníčku. Summoning a invázie budú fungovať ako v Dark Souls 2, len nebudú závislé na Soul Memory, ale po novom od Soul Level ako v Dark Souls.