A bez kompromisov.
Hideo Kodžima sa pokúsi znova prekonať sám seba a priniesť ešte lepšiu hru ako bol fantastický Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Ako dnes na konferencii Develop Conference vyhlásil, exkluzivita PlayStation 4 Death Stranding bude najlepšou hrou, akú kedy spravil. Zdôvodňuje to tým, že predošlé hry, aj keď boli skvelé, boli vytvárané s určitou dávkou kompromisov, ktoré musel zvážiť a vykonať, aby hry vôbec vznikli. V prípade Death Stranding ale hovorí o vývoji bez kompromisov.
Doteraz, keď som vyvíjal hry, vždy som sa musel niečoho vzdať alebo aspoň urobiť kompromis preto, aby sa práce dokončili. No tentokrát, pracujúc s tebou [myslí Marka Cernyho] s použitím tých najmodernejších technológií, tento zvyčajný problém obídeme. Môžem smelo vyhlásiť, že pracujeme na niečom kompletne novom, čo ešte nikto nikdy nevidel. Toto bude moja najlepšia práca, som o tom veľmi presvedčený.
Hideo Kodžima, režisér Death Stranding
Death Stranding bol ohlásený pred niekoľkými týždňami počas E3 2016 prostredníctvom zaujímavého, až filozofického videa, v ktorom hlavú rolu hral Norman Reedus známy zo zrušeného projektu Silent Hills. Mimochodom, web Digital Spy, ktorý správu priniesol, uvádza, že hra vyjde okrem PlayStation 4 aj na PC niekedy po vydaní konzolovej verzie.