V Treyarchu je údajne dusno.
Včera sa objavila informácia, pochádzajúca z dvoch nezávislých zdrojov, ktorá tvrdila, že v štúdiu Treyarch, ktoré pre hráčov pripravilo posledný diel Call of Duty s podtitulom Black Ops 4 nastali pred dvoma týždňami čistky, kvôli ktorým pod rúškom reorganizácie prišlo o prácu 10 vysokopostavených vývojárov štúdia, na čele s Jasonom Blundellom.
Blundell bol od roku 2018 jedným z troch šéfov štúdia (ďalšími dvomi sú Mark Gordon a Dan Bunting), pričom Blundell mal konkrétne na starosti tím, ktorý vyvíjal kampaň a Zombies mód. Tým, že Black Ops 4 kampaň vôbec nemal (aj keď pôvodne mal mať, no neskôr bola nahradená Battle Royale módom), tak Blundell sa venoval primárne Zombies módu.
V posledných mesiacoch však Blundell zmizol z komunitných streamov, ktorých sa takmer vždy zúčastňoval a namiesto neho sa v nich vyskytoval tvorca príbehu pre tento mód Craig Houston. Blundell bol údajne preradený na pozíciu klasického vývojára, čo sa odrazilo na jeho práci.
Activision však vydal vyhlásenie v ktorom všetky tieto informácie popiera: „Aj keď nezvykneme komentovať špekulácie, myslíme si, že k tejto téme je potrebné sa vyjadriť. Jason nebol vyhodený, práve naopak. Pokračuje v príprave Zombies módu pre Black Ops 4. Okrem toho pracuje spolu s ďalšími vývojármi a vydavateľom Activision pri vývoji nových zážitkov.“
Takže, aj keď Activision poprel, že Blundell už nie je členom štúdia Treyarch, no nepopreli, že v štúdiu nastala reorganizácia, ktorá sa dotkla jeho pozície.
Ako možno viete, vývojový cyklus Black Ops 4 bol katastrofou, o čom informoval redaktor Kotaku Jason Schreier. Okrem toho však bolo štúdio Treyarch informované, že namiesto trojročného vývojového cyklu, ktorý bol pre jednotlivé Call of Duty štúdiá zvykom, budú mať na prípravu ďalšej Call of Duty hry iba dva roky, nakoľko tretie štúdio, Sledgehammer Games bolo preradené do role podporného štúdia.