Výsledok ale určite stál za to.
God of War 2 patrí medzi tie najlepšie hodnotené Playstation 2 exkluzivity. Hra má na Metacritic priemer 93 a jej vydanie v roku 2007 reprezentovalo labutiu pieseň s touto slávnou konzolou. No okrem toho prezentovala táto hra aj novú kapitolu v samotnom štúdiu Sony Santa Monica.
Jej vývoj totiž prebiehal v dobe, kedy sa na vedúcej vývojárskej pozícii menila stráž. Opraty riadenia série totiž postupne od jej tvorcu Davida Jaffeho prebral Cory Barlog, ktorý režíroval aj reštart série z roku 2018.
A on sám si pri príležitosti 14. výročia od vydania hry (hra vyšla 13. marca 2007) zaspomínal na staré časy a priznal, že v čase vývoja hry nebol na pozíciu šéfa vývoja pripravený: „Vôbec som nemal potuchy, čo som mal robiť počas celého vývoja. Každý deň som mal pocit, ako keby ma niekto vyhodil na javisko na úvodné predstavenie večera muzikálu o ktorom som nikdy nepočul a nikdy som ho neskúšal. Našťastie, na každom kroku som sa inšpiroval skvelým tímom.“
And when I finished that game, I only KIND OF understood the MECHANICS of being a director.
Actually KIND OF understanding what it really means, as a whole, to direct…that came many many years later.
NARRATOR: He means like only a week ago. Sadly, he has already forgotten it.
— Cory Balrog 🖖 (@corybarlog) March 14, 2021
Zdá sa však, že jeho neskúsenosť s rolou hre vôbec neuškodila, práve naopak. Barlog získal potrebné skúsenosti, ktoré následne zúročil pri práci na hre Tomb Raider a hlavne po svojom návrate do Sony Santa Monica pri práci na reštarte série God of War. A dnes je z neho jeden z najuznávanejších herných režisérov v hernom priemysle.