Hardcore fanúšikmi by určite lomcovalo.
Souls hry sú známe svojou extrémnou náročnosťou a rozhodne nie sú pre každého. Veď populárna fráza „Git gud“ nevznikla len tak pre nič-za nič. No nakoľko dnes existuje mnoho hráčov, ktorí si myslia, že majú akýsi výsostný nárok na prejdenie hry, ktorú si kúpia len preto, že si ju kúpili a to bez vynaloženia akejkoľvek snahy na to, aby sa zlepšili, rastie na vývojárov tlak, aby do každej hry dávali aj „Easy módy,“ čo sme videli naposledy pri hre Sekiro: Shadows Die Twice.
A na niečím podobným rozmýšľalo aj štúdio Bluepoint Games, ktoré na konzolu Playstation 5 prinieslo remake Demon’s Souls. Nakoniec sa však rozhodli tento mód do hry nezačleniť. Prezradil to šéf vývoja Gavin Moore: „Tento projekt je prácou iného vývojárskeho tímu. A aj keď sme spravili určité zmeny, základ toho čo sme robili bol o tom, aby sme ponechali dušu a zámer pôvodných vývojárov.“
„A aj keď sme uvažovali a diskutovali o začlenení Easy módu do hry, nakoniec sme sa rozhodli, že nie je našou úlohou – ako štúdia, ktoré je správcom tejto úžasnej hry – aby sme rozhodli o pridaní niečoho, čo by výrazne zmenilo balans hry.“
Podľa Moora je výzva, ktorú hra ponúka úplne férová a že podľa neho vo From Software hrách nie je možnosť zvoliť si náročnosť a ani by tam byť nemala.