Presun vývoja inde.
Aj tí najvernejší fanúšikovia Prince of Persia série asi pri odhalení remaku Sands of Time jemne pokrčili plecami. Radosť z návratu Princa totiž vystriedali obavy o výsledný produkt. Remake totiž nevyzeral po vizuálnej stránke k svetu a keď sa následne objavili aj informácie o vývojároch, tak to tiež situáciu neupokojilo.
A tak prišiel jeden odklad a pred niekoľkými dňami aj druhý, ktorý je však teraz na neurčito. Je teda zrejmé, že sa ho tak skoro nedočkáme. Čo sa však deje? Prečo zrazu Ubisoft potrebuje kvantum času na dokončenie niečoho čo mali prísť už na budúci mesiac?
Prečítajte si tiež
Remake Prince of Persia: Sands of Time opäť odložený
Trochu svetla do situácie možno priniesol Youtuber Blakwoodz. Ide však o neoverené informácie a preto je potrebné ich brať s rezervou. K tomuto Youtuberovi sa tieto informácie údajne dostali priamo zo štúdia Ubisoft India.
Dôvodom odkladu je fakt, že štúdio Ubisoft India to proste nezvládalo. Išlo totiž o prvý samostatný projekt indickej pobočky Ubisoftu a podľa jeho slov ho dostali na starosti ľudia „ktorí neboli schopní vytvoriť túto hru“ a tak musel Ubisoft týmto vývojárom projekt odobrať a dať ho na starosť oveľa skúsenejšiemu tímu, ktorý tak efektívne robí remake remaku. Zatiaľ sa však nevie, koľko času si bude toto prepracovanie vyžadovať a tak Ubisoft vydal správu o odklade „na neurčito.“
Bez ohľadu na to, či Blakwoodz má, alebo nemá niekoho známeho priamo v štúdiu Ubisoft India, táto teória sa zdá ako veľmi pravdepodobné. Iba málokedy sme totiž svedkami odkladu na neurčito, ktorý by bol ohlásený tak blízko dátumu vydania. Asi jediný, ktorý nám napadá je The Last of Us: Part II, no tam mala vo všetkom prsty čerstvá pandémia koronavírusu.