Pre Naughty Dog dáva remake The Last of Us zmysel, pretože nové hry sú roky od vydania

Pre Naughty Dog dáva remake The Last of Us zmysel, pretože nové hry sú roky od vydania

 

Schreier odkryl pokrievku ešte viac.

Minulý týždeň vydal uznávaný redaktor Jason Schreier článok v ktorom prezradil viacero zaujímavých skutočností z „Playstation impéria,“ pričom tie najdôležitejšie boli asi nasledovné

  • Naughty Dog má vo vývoji remaster/remake prvého The Last of Us
  • Štúdiu Sony Bend nebolo dovolené vyvíjať Days Gone 2
  • Chvíľu bola vo vývoji nová Uncharted hra
  • Sony Bend posledné roky vypomáhalo Naughty Dog s multiplayerom pre TLOU 2

Tento článok na seba strhol pochopiteľne veľké množstvo pozornosti a veľa Playstation fanúšikov kritizovalo Schreiera za niektoré informácie, ktoré tam odprezentoval. Teraz sa však Schreier zúčastnil Minnimaxx podcastu, kde prezradil ešte niekoľko zaujímavých skutočností.

  • VASG malo pri začiatku tvorby remaku The Last of Us pri sebe pomoc Naughty Dog, pretože myšlienkou je prepracovať hru do úplne nového enginu, čo so sebou prináša veľké požiadavky na financie a komplexnosť projektu.
  • Myšlienka za remakom bola „Keď vydáme The Last of Us: Part II, prečo by sme nemali znovu vydať The Last of Us spolu s dvojkou ako kompletný príbeh na Playstation 5, ktorý by bol priamy a kompletný?“
  • Dôvodom, prečo je remake The Last of Us pre Naughty Dog zmysluplným projektom je ten, že všetky veľké hry (okrem Factions multiplayeru pre TLOU2) sú ešte iba vo fáze pred-produkcie a teda roky od svojho finálneho vydania. Myšlienka je teda zamestnať vývojárov niečím a keď sa začne produkcia novej hry/nových hier, tak ich postupne presunúť na tento projekt.
  • Naughty Dog malo od začiatku na projekte svojich vývojárov, no postupom času ich tam presúvalo viac a viac až celý projekt skončil v tomto štúdiu a spadal pod budget Naughty Dog.
  • John Garvin odišiel zo Sony Bend už po vydaní Days Gone (nie v decembri, kedy prišlo verejné vyhlásenie). Štúdio tak nemalo šéfa vývoja, no pripravovali materiály na vývoj Days Gone 2. V štúdiu bol v tej dobe zmätok a mnoho ľudí odišlo.
  • Keď bol návrh na Days Gone 2 odmietnutý, tak začali pomáhať Naughty Dog s multiplayerovým projektom a taktiež začali pod vedením tohto štúdia pracovať na Uncharted hre. Postupom času však Naughty Dog začalo čoraz viac kreatívne zasahovať do vývoja tohto projektu až do doby kedy si Sony Bend pripadalo ako „Naughty Dog North.“ Následne tak požiadali o uvoľnenie spod vývoja tejto hry.
  • Uncharted hra bola v tej dobe asi štyri-päť rokov od vydania. Schreier však momentálne nevie, či je projekt ešte v aktívnom vývoji a či ho Naughty Dog po odchode Sony Bend od projektu kompletne nezabilo. Malo ísť o spin-off hlavnej série.
Zdroj: Youtube

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk