Z každého rožka troška.
Od kedy bol vydaný článok redaktora Bloomberg Jasona Schreiera, tak sa šíri naratív, že Sony sa už nezaujíma o menšie, no inovatívne hry a jediné na čom im záleží sú veľké blockbustre na štýl The Last of Us, Uncharted, Horizon či Spider-Man. A tomuto naratívu určite pomohol aj fakt, že Sony iba nedávno zatvorilo svoje prvé first-party štúdio Japan Studio, ktoré práve tvorilo menej komerčne úspešné, no za to originálnejšie hry.
Prečítajte si tiež
Sony pracuje na remaku prvého The Last of Us pre Playstation 5!
Šéf Playstation Studios Herman Hulst to však v rozhovore pre GamesIndustry.biz odmietol: „Myslím si, že robíme hry tak rozdielne, ako sa len dá. Od Sackboy cez Astro Bot a Dreams až po hry, ktoré spomínate ako The Last of Us: Part 2 alebo Ghost of Tsushima.“
„A môžete sa staviť, že naďalej budeme robiť takéto hry, pretože sú srdcom a dušou toho, čo robíme v Playstation Studios. Rovnako, ako sme odhodlaní robiť vysokokvalitné zážitky, tak sme odhodlaní robiť aj experimentálne hry s novými nápadmi.“
„Veľmi ma zajíma diverzita našich hier. Forma a žáner ma nezaujímajú tak veľmi, ako napríklad to v čom sa hry odlišujú a v čom sú špeciálne. Máme tendenciu pracovať s tímami, ktoré majú niečo spoločné s nami, čo je ambícia ktorú má štúdio Firewalk. No štúdio je zároveň veľmi silne a autonómne a veľmi odvážne…kultúrne…takže je to vhodné spojenie.“
„Takže ja hľadám tieto faktory predtým ako hľadám žánre a herné módy. Je to o rôznorodých zážitkoch a o tom byť unikátny.“
Hulst narážal na nedávno ohlásené partnerstvo so štúdio Firewalk, ktoré doplnilo ďalšiu spoluprácu s externým štúdiom Haven, ktoré založila Jade Raymond.
Jim Ryan zas v nedávnom rozhovore prezradil, že táto generácia Playstation konzol poskytne viac exkluzívnych hier ako ktorákoľvek predtým.
Prečítajte si tiež