To znamená dve veci.
Režisér reštartu série God of War Cory Barlog po PlayStation Showcase streame prezradil, že nie je režisérom pokračovania, God of War Ragnarök. Na jeho stoličku pri tejto hre zasadol Eric Williams, ktorý je veteránom štúdia Sony Santa Monica.
Williams pôsobí v štúdiu od roku a podieľal sa tak na vývoji všetkých God of War, ktoré kedy vznikli. Naposledy pôsobil ako dizajnér pri God of War so špeciálnym zameraním na súbojový systém.
Barlog a Williams odôvodnili túto zmenu dvoma dôvodmi. Jednak je to v štúdiu tradícia a zároveň bol Barlog po vývoji God of War vyčerpaný: „Je to tradícia v Sony Santa Monica meniť režisérov pri hrách. Mali sme s týmto prístupom veľký úspech. Cory bol jediný opakovaný režisér a právom pretože je skvelý v tom, čo robí,“ prezradil Williams.
„Dôležitou vecou je získať čerstvú perspektívu a taktiež aj čerstvé nohy v kontexte toho, že ste po dokončení vývoja takejto hry nesmierne unavený. Takže na túto pozíciu musíte prinútiť niekoho iného.“
Znamená to taktiež jednu veľmi dôležitú vec. A to, že štúdio pod vedením Barloga pracuje na úplne novom projekte a potvrdilo sa tak, že Santa Monica pracuje na viacerých hrách naraz. O tej druhej je však príliš skoro hovoriť: „Robíme niečo ďalšie a je to vzrušujúce. Všetky veci, ktoré robíme a o ktorých chcete vedieť sa pripravujú, no momentálne nemám nič špecifické, čo by som k tomu mohol povedať hlavne preto, že sa sústreďujeme na Ragnarök,“ povedal Barlog.
O Ragnarök sme sa dozvedeli aj niekoľko nových informácií. Hra je zasadená roky po skončení jednotky a hlavnou témou hry je „nástupníctvo Atreusa.“ V ceste mu však budú stáť Thor a Freya. Hra ponúkne nové schopnosti a runy a počas hrania navštívime všetkých deväť svetov.
Hra však nemá dátum vydania, no štúdio sľubuje rok 2022 na PlayStation 4 a PlayStation 5.