Už by to malo byť v poriadku.
Pred niekoľkými dňami sme vás informovali o tom, že spustenie novej generácie predplatenej služby PlayStation Plus nejde veľmi podľa predstáv. Odhliadnuc od sklamania PAL-klasických hier a neexistencii DLC obsahu pri streamovaní hier však hráčov najviac napálila politika Sony pri upgrade.
V skratke totiž šlo o to, že ak ste v minulosti kúpili PlayStation Plus predplatné so zľavou (Sony ho často predáva priamo cez PS Store s 33% alebo 50% zľavou), tak pri snahe o upgrade na nový PlayStation Plus vám Sony vyrúbilo „poplatok za upgrade,“ ktorý efektívne vykryl zľavu, ktorú ste pri nákupe PlayStation Plus ušetrili.
Asi nemusíme dodávať, že tento krok sa nestretol s pochopením a keď PlayStation podpora potvrdila, že ide o oficiálnu „politiku“ Sony pri upgrade na nový PlayStation Plus tak sa zdalo, že situácia je pre hráčov stratená.
Sony však našťastie otočilo. Teda. Neotočilo, ale opravilo chybu. Oficiálny Twitter účet Ask PlayStation totiž tvrdí, že išlo o technickú chybu, ktorá účtovala hráčom poplatok za upgrade a podľa Sony malo ísť o poplatok, ktorý sa neplánoval a bol dôsledkom zlyhania technického charakteru.
„Kvôli technickému problému bol hráčom, ktorí si nakúpili PlayStation Plus predplatné v zľave účtovaný poplatok za upgrade nesprávne. Táto chyba bola odstránená a hráči, ktorých to zasiahlo bude suma vrátená v podobe kreditu. Ďakujeme za trpezlivosť.“
Due to a technical error, players in Asia who have previously purchased a PlayStation Plus membership at a discount have been incorrectly charged for their upgrade pricing. This error has been fixed and impacted players will receive a credit. We thank you for your patience.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) May 25, 2022
Prečo však oficiálna PlayStation podpora tvrdila, že ide o oficiálny postup Sony pri upgradoch sa však asi nedozvieme.