Next-gen port.
Nikto nespochybňuje, že God of War Ragnarök vyzerá po vizuálnej stránke skvelo. No zároveň si treba priznať, že nejde o next-gen hru. To je samozrejmé už len z faktu, že hra bude dostupná aj na PlayStation 4. Ak však neveríte nám, tak možno uveríte vývojárovi, ktorý sa na hre podieľal.
Šéf animácií Bruno Velazquez totiž v rozhovore prezradil, že úlohou štúdia Sony Santa Monica bolo vytvoriť najlepšiu možnú PlayStation 4 hru, čo však pochopiteľne znamená, že potenciál PlayStation 5 ostal nevyužitý.
Podľa jeho tvrdení bolo hlavnou myšlienkou hry zobrať to, čo vytvoril God of War z roku 2018 a priniesť rozšírenia a vylepšenia. To sa napríklad týka toho, že zatiaľ čo v prvej God of War hre nemohli hráči navštíviť deväť svetov, tak v Ragnaröku to budú môcť spraviť.
Velazquez skonštatoval, že PlayStation 5 verzia God of War Ragnarök je vlastne vylepšenou verziou toho, čo je možné na PlayStation 4. To znamená vyšší framerate, 3D audio, haptic feedback a vyššia úroveň detailov v hre. Zároveň však dodal, že Ragnarök je vizuálne krajšou hrou ako pôvodný God of War a to aj na PlayStation 4. Z hľadiska obsahu sú však PlayStation 4 a PlayStation 5 verzia absolútne totožné.
God of War Ragnarök príde 9. novembra na PlayStation konzoly a recenzie sa dočkáte už zajtra.