Čo sa udialo v hernom svete za posledných 7 dní?
Zatiaľ čo herný priemysel stále vyjadruje svoju solidaritu voči Ukrajine, tak Sony zažilo rozporuplný týždeň a to vďaka dvom hrám – Hogwarts Legacy a Gran Turismo 7. Čo sa vlastne stalo?
S.T.A.L.K.E.R. 2 sa premenoval, prišli bany, solidarita a zákazy
Herný priemysel sa rozhodol pretrhnúť svoje vzťahy s ruskými hráčmi a organizáciami. Vo väčšine prípadov teda. Zatiaľ čo vývojári zo štúdia GSC sa rozhodli premenovať svoju chystanú hru, ktorá lepšie reflektuje ukrajinčinu, Humble vytvoril skvelý balíček na humanitárnu podporu Ukrajiny a EA a Ubisoft vylúčili ruských e-športovcov zo svojich súťaží.
Prečítajte si tiež
Rusko údajne reaguje na sankcie legalizáciou softvérového pirátstva
Prečítajte si tiež
GSC premenovalo hru S.T.A.L.K.E.R. 2 a zastavilo predaje v Rusku
Prečítajte si tiež
Ukradnite si svoj ruský tank v tejto drobnej hre
Prečítajte si tiež
Pomôžte Ukrajine a získajte skvelé hry v tomto jedinečnom balíčku
Gran Turismo 7 ide proti vlastným hráčom
V momente, keď sú v hre mikrotransakcie, tak je in-game ekonomika v rukách vývojárov a ak tí potrebujú hráčov „natlačiť“ na ich kúpu, tak to urobia. A to sa presne stalo s Gran Turismo 7. A aby toho nebolo málo, tak ste si hru po nevydarenom patchi nemohli zahrať takmer 30 hodín. Lebo hra s kampaňou pre jedného hráča potrebuje online pripojenie…z nejakého dôvodu.
Prečítajte si tiež
Gran Turismo 7 je už online, no šéf vývoja obhajuje väčší grind
Hogwarts Legacy
Sony taktiež odvysielalo State of Play a počas neho netradične ukázalo multiplatformovú hru – Hogwarts Legacy. Tá však priťahuje veľa pozornosti a napriek tomu, že ide o multiplatformovú hru a Sony ju tak šikovne spája so svojou konzolou. A musíme povedať, že hra vyzerá viac ako solídne. Viac už však v našich článkoch.
Prečítajte si tiež
Hogwarts Leagcy príde aj na Nintendo Switch!
Prečítajte si tiež
Hogwarts Legacy bude (našťastie) bez mikrotransakcií
Problémy v tábore The Initiative
Nové štúdio Microsoftu zažíva neľahké začiatky. A tie vyústili v odchody množstva vývojárov a nutnosť prizvania štúdia Crystal Dynamics k vývoju hry Perfect Dark. Počas posledného týždňa sme sa dozvedeli čo sa to vlastne v štúdiu dialo a čo to spôsobilo.
Prečítajte si tiež