Dvojitý efekt úspechu hry.
Príbeh Titanfallu 2 pozná snáď každý. Hra, ktorá ponúkla veľké množstvo skvelého obsahu, geniálnu kampaň a skvelý multiplayer, ktorá však bola zatienená tým, že bola vydaná medzi Battlefieldom 1 a Call of Duty: Infinite Warfare. Z tohto dôvodu sa síce dočkala uznania od kritikov a aj hráčov, no predaje nenaplnili očakávania.
Výsledkom toho je fakt, že hra už dlhú dobu bojuje z nízkym počtom aktívnych hráčov na jednotlivých platformách. PC platforma je na to vyslovene žalostne, keď je online často menej ako 800 hráčov. Najlepšie je na tom Xbox, kde sa vyskytuje približne 3 tisíc hráčov naraz, no aj to je bieda, pokiaľ hľadáte rýchly matchmaking.
Štúdio Respawn vydalo minulý týždeň Battle Royale hru Apex Legends, ktorá zažila počas prvého týždňa masívny úspech. 25 miliónov hráčov a 2 milióny súčasne hrajúcich hráčov sú čísla, ktorými sa nemôže pochváliť hocikto a takto rýchlo pravdepodobne nikto. Vyzerá to však tak, že tento masívny úspech so sebou priniesol aj vedľajší účinok, v ktorý nikto nedúfal.
Prečítajte si tiež
Apex Legends je celosvetový hit! Za týždeň si hru zahralo 25 miliónov hráčov
Stále aktívni hráči Titanfall 2 totiž hlásia od vydania Apex Legends obrovský nárast aktívnych hráčov. Xbox One verzia hry poskočila z 3 tisíc aktívnych hráčov na viac ako 10 tisíc, PC verzia vyskočila z 800 hráčov na 3500 a Playstation 4 verzia zdvojnásobila počet hráčov z 2 tisíc na 4 tisíc. Uvidíme, či sa tento počet hráčov ustáli a či navyše nejaký ďalší hráči nepribudnú. Každopádne, pre hráčov tejto hry je to skvelá správa.
Prečítajte si tiež