Uvidíme.
Štúdio Obsidian je celkom zaujímavým. Mnoho core fanúšikov Fallout série považuje New Vegas za najlepší novodobý Fallout a to aj napriek tomu, že hra bola doslova posiata rôznymi bugmi a glitchmi, ktoré spôsobovali neplechu. Ako napríklad tento.
A netýka sa to iba New Vegas. Prakticky takmer každá hra od tohto štúdia mala obrovské množstvo bugov, vďaka čomu si Obsidian získal reputáciu vývojárov, ktorí síce tvoria skvelé hry, ale ktoré sú po technickej stránke nie v ideálnom stave. Vývojári sa však zastrájajú, že s tým je koniec. A The Outer Worlds má byť ukážou ich schopností.
Všetko je to prakticky vďaka peniazom od Microsoftu. Štúdio muselo pri hrách ako Alpha Protocol, či spomínaný Fallout New Vegas poslúchať príkazy vydavateľa a napríklad New Vegas musel byť na pokyn Bethesdy pripravený za 18 mesiacov, čo je na takú rozsiahlu hru neuveriteľne krátky čas. Teraz však majú luxus vypilovať svoje hry tak, ako chcú.
Dizajnér štúdia Josh Sawyer povedal: „S Pillars 1 a Deadfire sme boli tými, kto si určil dátum vydania. A vždy keď sme sa blížili k vydaniu, rozhodli sme sa posunúť ho o niekoľko mesiacov. A to môže spraviť veľa.“
„Nie sme idioti. Vieme, že máme reputáciu vydávania zabugovaných hier. A zatiaľ čo niektoré z nich sú dôsledkom veľkých a komplikovaných RPG hier s tisícmi spôsobov prejdenia, je v našej moci zredukovať ich počet. Keď je však rozhodnutie o vydaní v rukách vydavateľa, táto možnosť je nám odoprená.“
Naratívna dizajnérka Megan Starks dodala: „Myslím si, že je rozdiel medzitým ako sme fungovali predtým a ako fungujeme teraz. Momentálne testujeme hru, upravujeme a opravujeme niektoré aspekty hry a snažíme sa eliminovať bugy. A to bolo našim cieľom počas posledných mesiacov.
The Outer Worlds vychádza 25. októbra na PC, Xbox One a Playstation 4 a na Nintendo Switch hra príde neskôr.