Všetkému obsahu bude venovaná patričná pozornosť.
Veľké RPG hry, to znamená veľa questov. A Cyberpunk 2077 nebude výnimkou. No veľa questov znamená aj strach, že niektoré budú procedurálne generované (však Bethesda?), alebo budú patriť do kategórie „otravných“ fetch questov. Štúdio CD Projekt RED však ubezpečuje hráčov, že ani jedno a ani druhé sa nebude v ich hre vyskytovať.
Quest dizajnér Philipp Weber to prezradil na fórach CD Projektu: „Každý quest v našej hre je pripravený dizajnérmi. Pre nás je kvalita oveľa dôležitejšia ako kvantita a jednoducho nemôžeme hráčom dodať kvalitu tým, že s našimi prostriedkami vytvoríme náhodné questy. Nechceme vytvárať questy, ktoré hráčom len zaberú čas. Chceme im dať niečo, čo bude stáť za to.“
Napriek tomu, že všetky questy sú dizajnované vývojármi, bude svet Cyberpunku a jeho questov obrovský: „Robíme veľkú otvorenú RPG hru, takže napriek tomu, že všetky questy dizajnujeme ručne, snažíme sa o to, aby ich bolo veľa, aby sa hráči zabavili na veľké množstvo hodín.“
Questy budú podľa Webera rozdelené na hlavné, vedľajšie (tie budú rozličných veľkostí) a tzv. Street Stories, ktoré budú pripomínať misie v ktorý Geralt v Zaklínačovi 3 lovil monštrá: „V hre existujú questy od „fixers,“ ako napríklad Dexter DeShawn, ktorí ich zadajú hlavnej postavy, aby získala reputáciu po celom meste. Tie sa môžu odlišovať vo veľkosti a taktiež ohľadom prístupu k ich plneniu. Street Stories sú dizajnované a implementované tímom, ktorý má na starosti svet a úprimne sa teším, keď si ich zahrám, pretože ich nemám na starosti,“ zakončil Weber
Cyberpunk 2077 vychádza 16. apríla 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.