Veľa sme sa však nedozvedeli.
Ešte koncom minulého roka sa o slovo prihlásil známy redaktor Kotaku Jason Schreier, ktorý nám prezradil, že Bioware plánuje kompletné prekopanie ich minuloročnej looter-shooter hry Anthem a to za účelom napravenia pošramotenej reputácie štúdia. Viac o tom už v článku nižšie.
A zdá sa, že Schreier mal úplnú pravdu, nakoľko prepracovanie Anthem potvrdil aj samotný šéf Bioware v blogovom príspevku. Casey Hudson najprv začal obligátnymi rečami, ako bolo ťažké vybudovať hru a hlavne akí sú vďační hráčom, ktorí sa na tejto ceste podieľali (Anthem bol aj napriek očividnej nedokončenosti 15. najpredávanejšou hrou v USA za minulý rok). Zároveň však priznal že aj oni a aj hráči chceli od hry omnoho viac.
A preto štúdio Bioware momentálne aktívne pracuje na kompletnom prepracovaní hry, ktoré má zmeniť základné prvky hry, ktoré prinesú hráčom dôvody hrať hru ďalej. Vývojári sa chcú zamerať v prvom rade na to, aby sa hra hrala skvelo a až následne sa budú venovať ďalším aspektom.
Hudson však neprezradil žiaden časový rámec, kedy sa tejto aktualizácie dočkáme. Dovtedy však bude vo svete súčasného Anthem rotovať obsah, ktorý tam je, čiže Cataclysm podujatie a taktiež aj sezónne Strongholds.
Podľa redaktora Kotaku Jasona Schreiera pracuje na prepracovaní hry štúdio Bioware Austin, zatiaľ čo Bioware Edmontom sa venujú novému Dragon Age a ďalšiemu projektu (Mass Effect?). Zároveň však podotkol, že mnoho vývojárov zo štúdia v posledných mesiacoch odišlo, čo vyvoláva veľké otázniky. Tak dúfame, že toto prepracovanie dopadne dobre.
No way to know whether Anthem 2.0 will be as successful as previous overhauls of failed live games (what a trend this is!), but one thing I do know is that a lot of people have left developer BioWare Austin for neighboring studios over the past year
— Jason Schreier (@jasonschreier) 10. februára 2020