Ak je teda tento leak pravdivý.
Štúdio Obsidian Entertainment oznámilo na podujatí Xbox Games Showcase svoju novú „veľkú RPG“ hru s názvom Avowed určenú pre Xbox Series X a PC. Bohužiaľ, hra bola predstavená za pomoci CGI traileru a preto o nej vieme veľmi málo...
...to by platilo za predpokladu, že by sa opäť neozval leaker sponger s novými informáciami zo zákulisia vývoja hry. Pre tých, ktorý spongera nepoznajú, tak ide o užívateľa fóra ResetEra, ktorý úspešne predpovedal vývoj Fable v štúdiu Playground a tiež nám vopred leakol, že Obsidian pracuje okrem Grounded a DLC pre The Outer Worlds aj na inej AAA RPG hre, ktorou je práve Avowed.
Čo teda sponger tvrdí o Avowed?
- Hra sa odohráva vo veľkom otvorenom prostredí, ktoré je väčšie ako Skyrim (slovo väčšie je však skôr použité v zmysle „hustejšieho sveta“ nie väčšieho rozlohou)
- Avowed je primárne zasadené do regiónu The Living Lands na planéte Eora a hra je súčasťou sveta Pillars of Eternity
- Veľký dôraz je kladený na reaktivitu prostredia, nasvietenie a AI systémy budúcej generácie a taktiež aj fyziku (špeciálny dôraz je na fyziku v systémoch mágie)
- Očakávať môžeme prepracovaný systém počasia, pričom napríklad hmla má mať vplyv na hranie a to nie len z hľadiska vizuálu
- Prepracovaný systém tvorby postavy
- Podporu modov minimálne na PC
- Veľké množstvo frakcií, no s iným prístupom, ako tomu bolo v Skyrime
- V hre budete môcť mať spoločníkov
- Príbehovo sa hra bude venovať primárne boju proti tyranii
- Hra nezabudne ani na bossov a niektorí z nich budú veľmi veľkí
- Bohovia majú v hre „špeciálne miesto“
- Avowed ponúkne dve veľké mestá a medzi nimi nájdeme rozmanitú prírodu, rieky, hory a zničené miesta. A v riekach si budete môcť zaplávať
- Hra plne rešpektuje históriu sveta Pillars of Eternity, no pridáva novinky
- Prezentácia dialógov bude dynamická
- Cieľom je dať hráčom maximálnu slobodu a tak budete môcť zabiť kohokoľvek
- Hra je vývoji 2 roky a 7 mesiacov. Prvých 7 mesiacov bola hra v predprodukcii s malým tímom a následne sa na produkciu nabalilo viac ako 100 ľudí a vývojársky tím neustále rastie
- Obsidian cieli hru na koniec roka 2022, alebo začiatok roka 2023, čo by znamenalo minimálne 5 ročný vývojový cyklus
Samozrejme, všetky tieto informácie je potrebné brať s rezervou, no ak sa zakladajú na pravde, tak sa určite máme na čo tešiť.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!