Je toto nový „16x the detail?“
Okrem toho, že Bethesda vo svojich RPG hrách používala „tisícročný“ Creation Engine, ktorý svoje limity dosiahol už pred niekoľkými rokmi (a doplatil na to Fallout 76) tak ani systém animácií v hrách nepatril k silným stránkam hier od tohto štúdia. Je tu však veľká šanca, že to všetko sa s príchodom novej generácie konzol zmení.
Niekoľko dní po odkúpení Bethesdy Microsoftom totiž Todd Howard prezradil, že štúdio kompletne prekopalo engine na ktorom bude fungovať ich nová IP Starfield. A zdá sa, že Creation Engine nebude to jediné, čomu dá Bethesda zbohom.
Prečítajte si tiež
Bethesda ohlásila „najväčšie zmeny“ v Skyrim engine smerované na next-gen
Podľa LinkedIn profilu programátora štúdia Erica Brauna sa totiž Starfield dočká kompletného prepracovania animačného systému. Bethesda používala v posledných hrách Havok Behavior, no tento nový systém by mal priniesť „Graph based editing, live monitoring, in-game animation rewind tools, predictive foot ik with bone scaling and retargeting, high quality compression a very high level performance.“
🎲 Ya se sabía indirectamente que Starfield llevaba un nuevo sistema animaciones, pero…
— JJ&MrOrange 🍻 🇹🇷 🇰🇵 🇷🇺 🍻 (@JJMrOrange) October 18, 2020
🍻 Aquí el Senior que anda con los tobillos entre otras cosas:
🍌Predictive foot ik with bone scaling and retargeting pic.twitter.com/e6QC9KHrKA
Dúfajme však, že toto nedopadne podobne ako dnes už legendárne vyhlásenie pri Fallout 76 „16x the detail“ od Todda Howarda.
Starfield zatiaľ nemá stanovený dátum vydania, no v posledných týždňoch sa šušká, že sa jej dočkáme možno už v roku 2021 a čo sa platforiem týka, tak isté sú pravdepodobne iba PC a Xbox Series X/S.