Dôvod na paniku to však nie je.
Prakticky deň po tom, čo iné Xbox štúdio, 343 Industries ohlásilo odchod šéfa vývoja Halo Infinite, tak zemetrasenie zažilo aj ďalšie štúdio pod Microsoftom, britské štúdio Rare. Svoj odchod od vývoja hry Everwild totiž oznámil jej kreatívny šéf Simon Woodroffe.
Prečítajte si tiež
U tvorcov Halo Infinite v štúdiu 343 Industries nastalo ďalšie zemetrasenie
Túto správu potvrdil hovorca Microsoftu a aj šéf štúdia Rare Craig Duncan: „Chceli by sme poďakovať Simonovi za tvrdú prácu pri vývoji Everwild a chceme mu popriať to najlepšie do budúcnosti. Everwild tím je v dobrých rukách a sú nadšení tým, čo vytvárajú a pre hráčov vytvárajú nezabudnuteľný zážitok v prírodnom a magickom svete.“
A aj keď odchod Chrisa Leeho z 343 Industries bol pravdepodobne priamym dôsledkom problémového vývoja Halo Infinite, tak v prípade Woodroffa to tak pravdepodobne nie je. Webu VGC sa totiž podarilo zistiť, že išlo o rozhodnutie z jeho iniciatívy a na vývoji hry sa nepodieľal už dlhšiu dobu, pričom zdroje hovoria o tom, že to tak bolo zo zdravotných dôvodov. Woodroffe prišiel do Rare v roku 2012 po tom, ako pôsobil v spoločnosti Sega na pozícii Head of Design a bol kreatívnym šéfom hry Sonic & All-Stars Racing Transformed.
Vývoj Everwild je tak teraz v rukách Lousie O’Connor, ktorá je pri projekte vedená ako výkonná producentka.
Everwild je vo vývoji na PC a Xbox Series X/S.