A s vežičkami?
Nový Bioshock je síce pravdepodobne ešte niekoľko rokov od svojho vydania, no aspoň už vieme, že za účelom jeho vzniku vzniklo štúdio Cloud Chamber. Tí už nepochybne zarezávajú pri návšteve nového originálneho sveta, no ak sa dá dôverovať pracovným ponukám, ktoré štúdio zverejnilo, tak to vyzerá tak, že nová hra v sérií nás vypustí do otvoreného sveta.
Štúdio má totiž momentálne 17 nových otvorených pozícií ktoré „majú priviesť svet Bioshocku opäť k životu,“ pričom vývojári hľadajú „niekoho, kto zanechá svoj odtlačok na príbehovej hre v otvorenom svete.“
Bioshock hry nikdy neboli skutočným otvoreným svetom a skôr išlo i duchového nástupcu immersive sim hier ako Deus Ex, či System Shock. A Infinite bol dokonca ešte lineárnejšou hrou, takže nová Bioshock hra v otvorenom svete znie…inak.
A ak ešte tomu nedôverujete, tak Cloud Chamber hľadá aj programátora AI, ktorý „nadizajnuje a dokončí implementáciu mestského systému davov, systému kmeňov a niekedy aj nepriateľskej AI.“
Pozícia na Senior World Designer zas vyžaduje „kombinovanie udalostí, ktoré budú vytvorené dizajnérom s implementáciou reakcií umelej inteligencie s cieľom vytvoriť živý svet, ktorý ponúkne hráčom rozmanitosť na každom kroku hry.“
Štúdio Cloud Chamber bolo svetu predstavené v decembri 2019 a na novej Bioshock hre pracuje okrem iných veteránov herného priemyslu zo sérií Assassin’s Creed, Call of Duty a Battlefield napríklad aj Scott Sinclair, art director prvého Bioshocku a Bioshocku Infinite.