Zlepšenie vizuálu s minimálnymi nárokmi na výkon.
Počas Microsoft Game Stack Live podujatia určeného pre vývojárov oznámila spoločnosť AMD, že balíček ich technológií pod označením AMD FidelityFX je už dostupný GDK (Game Development Kit) pre konzoly Xbox Series X a S.
„Tento vývoj je vzrušujúci pre všetkých v AMD, ktorí pracovali na tom, aby dodali tieto skvelé nástroje do rúk mnohých vývojárov a budú naďalej pracovať na efektoch optimalizácie, ktoré budú na začiatku cross-platformového herného vývoja.“
„Vývojári hier na Xbox konzolách tak môžu v novej verzii Game Development Kit (GDK) používať nové nástroje ako Contrast Adaptive Sharpening, Variable Shading či Raytraced Shadow Denoiser, ktoré sú dostupné.“
Contrast Adaptive Sharpening pomáha zlepšiť vizuálnu kvalitu obrazu, ktorý bol narušený Temporal Anti-alliasingom. Variable Shading analyzuje obraz a optimalizuje rendering scény tým, že sa sústredí na časti obrazu, ktoré to potrebujú a Raytraced Shadow Denoiser zas zlepšuje kvalitu ray tracing efektov tým, že vyhladzuje „šum,“ ktorý pri niektorých ray tracing efektoch vzniká.
Súčasný balíček AMD FidelityFX však zatiaľ neobsahuje technológiu Super Resolution, ktorá má byť odpoveďou AMD na DLSS technológiu od Nvidie.
Prečítajte si tiež