Vice-prezident Bethesdy prezradil na akých hrách pracujú ich štúdiá

Vice-prezident Bethesdy prezradil na akých hrách pracujú ich štúdiá

 

Osem štúdií, no viac ako osem hier.

Vide-prezident Bethesdy Pete Hines sa zúčastnil takmer pol hodinového rozhovoru pre web Gamespot a okrem vyjadrenia ľútosti voči tomu, že majitelia PlayStation 5 si nebudú môcť zahrať Starfield taktiež priniesol prehľad na čom pracujú jednotlivé štúdiá Bethesdy.

Bethesda totiž vlastní 8 herných štúdií a niektoré z nich pracujú na viacerých herných projektoch naraz.

  • Hlavné vývojárske štúdio Bethesdy, Bethesda Game Studios počas E3 priblížila svoju hru Starfield s ktorou im vypomáha pobočka štúdia v Montreale a následne sa pustia do The Elder Scrolls VI.  Bethesda Game Studios Austin zas pracuje na podpore Fallout 76, no popritom pracujú na úplne novej hre (tá by mala mať údajne názov SpyTeam).

  • Zenimax Online sa stará o The Elder Scrolls Online, no okrem toho pracuje aj na úplne novej hernej značke, ktorá bude postavená na novom engine.
  • iD Software ukončilo podporu Doom Eternal vydaním posledného DLCčka a pridaním podpory pre next-gen konzoly (tá príde koncom mesiaca) a momentálne už zarezávajú na novom hernom projekte.
  • Machine Games pracuje na Indiana Jones hre, ktorý je „vo veľmi skorom štádiu vývoja,“ no ešte v roku 2018 Hines potvrdil, že sa dočkáme aj tretieho Wolfensteina a tak čakáme aj túto hru.
  • Arkane Austin ohlásil svoju novú hru RedFall na tohtoročnej E3 konferencii.

  • Arkane Lyon plánuje v tomto roku vydať hru Deathloop, ktorá bude časovou konzolovou exkluzivitou na PlayStation 5.
  • Tango Gameworks plánuje v tomto roku vydať GhostWire Tokyo, ktorý bude časovou konzolovou exkluzivitou na PlayStation 5.
  • Alpha Dog Studios pracuje na mobilnej hre Mighty DOOM.
  • Jediné štúdio, ktoré Hines opomenul je Roundhouse Studios.

Zároveň prezradil, že kúpou Bethesdy Microsoftom sa z hľadiska herného vývoja pre štúdiá nezmenilo nič (okrem cieľových platforiem). Stále pracujú na rovnakých hrách na ktorých pracovali pred akvizíciou: „Nebolo to tak, že tímy sedeli a nerobili nič a čakali, kým nás kúpi Microsoft, aby sme sa následne rozhodli, na čom chceme pracovať.

Zdroj: Gamespot

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk