Ninja Theory o Hellblade II: Schválne si komplikujeme život, aby sme vytvorili niečo špeciálne

Ninja Theory o Hellblade II: Schválne si komplikujeme život, aby sme vytvorili niečo špeciálne

 

Nové video z vývoja hry.

Včera sa uskutočnilo podujatie Xbox Game Show Extended, kde Microsoft odprezentoval všetko, na čo nezostával čas počas hlavného podujatia v nedeľu. A to znamená, že sme sa konečne dočkali nového pohľadu na hru Senua’s Saga: Hellblade II. Aj keď „nový pohľad“ je možno zavádzajúce.

Štúdio Ninja Theory nám totiž ponúklo pohľad do zákulisia vývoja, kde sa občas mihli stotinky sekúnd záberov z hrania hry. Podstatné sú však informácie, ktoré nám prezradil šéf vývoja Tameem Antoniades.

„To čo teraz robíme je, že budujeme poriadnu porciu hry predtým, ako sa pustíme do plnej produkcie, aby sme dokončili zvyšok. Hellblade bol pre nás špeciálny a nechceli sme spraviť priame pokračovanie. Chceli sme vytvoriť niečo extra špeciálne a to znamená, že si naschvál komplikujeme život, aby sme to dosiahli.“

A čo znamená to „komplikovanie si života?“ Antoniades prezradil, že štúdio vyslalo vývojárov na Island, kde zachytávali potrebné materiály, ktoré následne používajú v hre. Hra sa totiž bude odohrávať práve na tomto sopečnom ostrove v 9. storočí. Štúdio taktiež buduje reálne kostýmy, ktoré následne skenujú do hry a v spolupráci s Epic Games chcú priniesť novú generáciu digitálnych postáv (NT pravdepodobne naznačuje používanie Metahumans).

Melina Juergens, herečka, ktorá stvárňuje Senuu podstúpila dvojročný výcvik v boji, aby pri nahrávaní mocap dát vyzerala vierohodne a bojový výcvik podstúpili aj animátori štúdia. A samozrejme, štúdio čakalo aj na Unreal Engine 5, aby sa mohla začať reálna produkcia hry.

Zdá sa teda, že správy o tom, že Hellblade II cieli na rok 2023 sa určite zakladajú na relevantných informáciách. Hra príde na PC, Xbox Series X/S a do služby Xbox Game Pass.

Zdroj: NinjaTheory

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk