Bývalá dizajnérka Portal a L4D sa pripojila k Xboxu a bude pomáhať Kodžimovi

Bývalá dizajnérka Portal a L4D sa pripojila k Xboxu a bude pomáhať Kodžimovi

 

Oceňovaná posila.

Šéf Xbox Game Studios Publishing Peter Wyse v rozhovore pre Polygon prezradil, že Xboxu sa podarilo v hernom svete uloviť pomerne veľkú rybu. Do hierarchie Xbox Game Studios Publishing sa totiž pripája Kim Swift, ktorá je známa ako dizajnérka hier Left 4 Dead a Portal a posledné roky strávila ako šéfka dizajnu naprieč organizáciou Stadia Games & Entertainment, čo boli first-party štúdiá služby Google Stadia. Google však túto organizáciu rozpustil začiatkom roka.

„Kim vybuduje tím, ktorý sa bude sústreďovať na zážitky v cloud priestore a to je niečo, čo podporí misiu Xboxu priniesť Xbox obsah 3 miliardám hráčov naprieč planétou Zem.“

Práve skúsenosť zo Stadia Games & Entertainment robí zo Swift ideálneho kandidáta a podľa webu VentureBeat bude napríklad pomáhať štúdiu Kojima Productions pri budovaní hry pre Xbox ekosystém v prípade, že sa Microsoft a Kodžima dohodnú na spolupráci.

Projekt, ktorý si vysníval Kodžima je totiž údajne nemožné vytvoriť pri bežnej lokálnej infraštruktúre konzol a preto bude minimálne časť z neho vypočítavaná v cloude.

„Power of the Cloud“ fráza sa stala nepopulárnym memečkom z čias Xbox One konzol a to primárne vďaka nie veľmi podarenej hre Crackdown 3, ktorá mala produkovať deštrukciu prostredia, ktorá sa s lokálnym hardvérom nedá dosiahnuť a práve tam mala pomôcť sila výpočtových centier. Microsoft Flight Simulator však dokázal, že sa to dá a tak sme zvedaví, kam kroky Kodžimu, Swift a Microsoftu povedú.

Zdroj: VentureBeat

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk