Ešte v auguste.
Štúdio Zenimax Online oznámilo, že s „next-gen“ verziou svojej MMORPG hry The Elder Scrolls Online ešte neskončilo. Hra sa v júni dočkala natívnej verzie pre konzoly Xbox Series X/S a PlayStation 5, no bolo zrejmé, že konzoly toho dokážu o čosi viac, ako im bolo nadelené. Tento update totiž Xbox Series X a PlayStation 5 prisúdil 1440p rozlíšenia a Xbox Series S dostal do vienka 1080p rozlíšenie pri 60FPS.
„Pre vydanie ESO: Console Enhanced bolo našou prvou úlohou dostať sa čo najbližšie k stabilnému 60FPS frameratu, ako sa dá na Xbox Series X/S a PlayStation 5. To však znamenalo určiť rozlíšenie, pri ktorom sme si boli istí, že dokáže držať stabilný framerate.“
„Niektorí však správne podotkli, že nové konzoly by mali byť schopné vyšších rozlíšení pri 60FPS a majú pravdu. Preto s Update 31 odomkneme dynamické rozlíšenie, ktoré bude škálovať tak, aby udržal výkonnostnú úroveň hry.“
To znamená, že na Xbox Series X a PlayStation 5 si od 31. augusta budete môcť užiť rozlíšenie medzi 1440p a 2160p (4K), zatiaľ čo Xbox Series S bude fungovať medzi 1080p a 1440p.
Štúdio taktiež prezradilo, že v Update 31 sa budú venovať funkcii HDR, ktorá dostane nový „hue-preserving mode,“ ktorý hru posunie bližšie k štandardnému SDR režimu.