Je však dnešný Ubisoft schopný spraviť dobrú Splinter Cell hru?
Ak ste poslucháčom našich podcastov (a ak nie ste, tak šup šup), tak určite ste zachytili, akí sme nešťastní z toho, ako Ubisoft pristupuje k značke Splinter Cell. Posledného dielu s podtitulom Blacklist sme sa dočkali pred desiatimi rokmi a odvtedy Sam Fisher vystupuje ako bočná postava v oveľa horších hrách (pozdravujem Ghost Recon Breakpoint) alebo ešte horšie, v hrách pred smartfóny.
Naše utrpenie sa však pravdepodobne blíži ku koncu. Známy insider Tom Henderson totiž prezradil, že manažment Ubisoftu dal zelenú vývoju novej Splinter Cell hry, pričom oficiálneho potvrdenia by sme sa mali dočkať už v priebehu budúceho roka. Ubisoft si chce podľa Hendersona získať späť srdcia fanúšikov po výletoch do VR a mobilného priestoru.
Vývoj by malo viesť najväčšie štúdio Ubisoftu, ktoré sídli v kanadskom Montreale a hra by mala byť v úvodných štádiách produkcie.
Ubisoft pochopiteľne túto informáciu nekomentoval.
Séria Splinter Cell vznikla pod hlavičkou Toma Clancyho v roku 2002 a postupne sme sa dočkali dielov Pandora Tomorrow, Chaos Theory, Double Agent, Conviction a Blacklist.
Bez toho aby sme boli priveľmi cynický však dúfame, že Ubisoftu ani len nenapadne urobiť hru v otvorenom svete…pekne prosíme.